lördag 20 juni 2009

Scrapkarta logga

Nu har jag äntligen fått tummen ur att fixa till min scrappade logga till scrapkartan.
Så här blev resultatet.


Den är egentligen edgescraped och chalkad i ytterkanten med men scannern kapade lite på vissa ställen så det var snyggast att kapa runt hela. Blev rätt snygg ändå.
Om ni vill använda den i er blogg som banner till kartan vill jag gärna att ni även länkar till min blogg. Skriv även en kommentar i detta inlägget, roligt att veta var min banner hamnar nånstans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade just din tråd om scrapkartan på SS.... är inte så noga läsare där inne, läser mest privatannonserna. :-S Men nu ska jag lägga in din scrapkarta-banner i min blogg, ska bara klura ut hur kag bäst vill länka hit till dig.

Superbra jobb du har gjort i alla fall!!

Anonym sa...

Kom på det nu! Har lagt bannéren i min sidebar, men också skrivit ett inlägg om din karta. Där har jag länkat till dig!