söndag 2 november 2008

Midsommar och utmaning

Hittade foton på ett kort jag gav till min pappa med sambo när vi skulle fira midsommar med dem. Det fanns på mitt andra minneskort till kameran som jag inte använt på ett tag.


Jag och LoWi har gett varandra utmaningar denna veckan och detta är mina resultat. Är lite seg idag pga utgång igår men det är bara att inse, utmaningar är inte min grej.

Detta var hennes utmaning till mig, att göra ett kort med minst tre stämplar som skulle "maskas" till ett motiv.

Detta var min utmaning till henne, ett kort där man skulle bygga upp ett landskap eller bild med hjälp av olika tekniker.


Anledningen till att jag gjorde ett kort till min egen utmaning är för att vi skulle göra till vår egen utmaning också, för att se hur olika det kan bli i samma utmaning.

2 kommentarer:

Myran Plupp sa...

kanonfina kort , kolla gärna in på min blogg om du har lust/ linda

Annica H sa...

Va kul att utmana varandra! Då får man tänka i lite nya banor!
Jag ska försöka hinna skicka dig en beskivning till kortet jag har gjort! Det är bara lite mycket nu... Ha lite tålamod bara! :)