onsdag 18 mars 2009

Ny blogg?

Jag sitter och funderar på om jag skulle starta en ny blogg. Kanske en med mer än bara pyssel.
Men så kom jag att tänka på skylten jag har där det står pyssellina och min bloggadress. Fast varför ska det hindra mig från att starta en ny blogg, kan ju länka till denna.

Grejen med en ny blogg är att jag vill ha en nystart, har varit så dålig på att uppdatera denna bloggen.

Försökte starta en blogg nu med ett bra namn men det visade sig redan finnas. Kollade upp den och insåg att det var min egen blogg, som jag startade för nästan två år sen och inte gjorde mycket med sen. Nu kommer jag inte ihåg vad jag hade för inloggningsuppgifter. *arg*

Får hoppas man får svar snart från kundtjänsten.

Nu är det dags att jobba snart. Kanske kommer det en ny blogg ikväll redan.

Inga kommentarer: