torsdag 22 maj 2008

Cyberpyssel Maj

Här kommer mina två bidrag som jag skickade in till cyberpysslet.

Först är det kortet med temat västkusten. När jag gjorde detta kortet insåg jag att jag behöver en ny svart penna att skriva/rita med. En lite tjockare, men har letat i affärer i stan men hittar ingen lämplig för sånt här, ingen syrafri. Nån som vet någon bra?


Sedan det monokromiska kortet. Har små kantstämplar runt blomman i form av ett L kan man säga men de syns knappt på bilden. Märkte när jag gjorde detta att limpennan jag har inte är så bra till att fästa fransarna med. Vad skulle ni rekommendera för alltiallolim till annat än små detaljer?


Har insett att jag har lite fel tänk när jag är med i tävlingar. Jag gör liksom bidraget till tävlingen utan att tänka på att det kan gå att använda sen. Ska tänka om, ska göra saker som jag vill ha kvar/använda och ge bort kanske istället. Känns faktiskt slöseri med material annars.

Är med i skisstävlingen i maj med men det bidraget kommer upp först när tävlingen är slut. Kommer pyssla på under tiden. Just nu har jag en LO på gång, men avslöjar mer nästa vecka.

Inga kommentarer: