tisdag 27 maj 2008

Syrafritt

Detta inlägget har mest allmänt med papperspyssel att göra och inte direkt med något särskilt alster.
Jag har tänkt en del på det där med syrafritt. Det står så mycket om det överallt att det ska vara det och att det kan lätt bli förstört annars. Men hur förstört kan det egentligen bli? Försöker att bara använda syrafritt nu men det kostar ju en hel del och jag har ganska mycket pennor hemma som jag skulle vilja använda istället för att köpa nytt.
Självklart vill jag inte att det jag gör ska bli missfärgat eller så men vill ju samtidigt inte bli så begränsad. Jag är tyvärr lite allt eller inget. Antingen ska det vara bra/rätt saker eller så skiter jag helt i det och tar vad jag vill. Känns bara dumt att blanda dyra material med billiga på nåt sätt.
Jo, jag inser själv hur svamlig och velig jag är. Har insett att jag är nog lite schizofren. :)
Men ska på uppmaning av Tettiz släppa loss mer, vill ju det själv med. Så jag ska hem och leta upp alla papperspysselsaker jag kan hitta och använda dem. Ska bli roligt, ska nog göra nåt ikväll, blev ganska inspirerad av den fina RAKen. Då ska man bara välja vad av allt man ska använda. ;)

Inga kommentarer: