lördag 23 augusti 2008

Liftning

Detta kortet gjorde jag idag. Det är en liftning av Carinas fina kort. Brunkullans forum har en stor hösttävling där en deltävling är att man ska lifta den som skrev innan dig i tråden för tävlingen. Tyvärr så la jag ut detta inlägget först men så kom jag på att man inte fick det enligt tävlingsreglerna så jag tog bort det, så jag kan tyvärr inte tävla med detta, men nu kan jag lägga ut det här istället. Carina hade många fina saker att lifta så det gör inget att jag får göra ett nytt bidrag.


Blev riktigt nöjd med det. Hade tänkt mig lite annorlunda från början men det blev bättre så här.
Eftersom jag inte hittat skivan med programmet för att överföra bilder från min kamera till datorn så blir det en inscannad bild. Tyvärr blir det inga detaljbilder denna gången pga det. Det blev också lite platt och livlöst, som det brukar bli när man scannar in bilderna.
Har lagt lite stickles på bradsen i blomman och på några av prickarna på swirlen (en av de jag fick av Skaparlusten).

Denna karta med kylskåpsmagneter fick jag på mitt extrajobb idag. Frågade om jag fick en sån utan att köpa den glassen som man skulle egentligen, och det fick jag. Brukar få det men vill fråga först. Ska pyssla ihop något med dem nån dag.

4 kommentarer:

Cath. sa...

Vilket fint kort! Synd att du "glömde" dig bara så du inte kan tävla med det fina kortet. Men du gör säkert ett nytt lika fint!
Kram!

M@gs sa...

Vilket fint kort. Jag håller med Cath. synd att du inte kan tävla med det.
Kram

Mirameja sa...

Hejhej, Fint kort!

Jag har tipsat om din superbraiga scrapkarta över Sverige på Scrappiz, hoppas det är ok!
http://www.scrappiz.se/phpBB/viewtopic.php?p=546422#546422

MVH Jessica

Jeanette sa...

Vilket superfint kort. Älskar swirlarna på kortet. Kram jeanette