lördag 30 augusti 2008

Mitt andra bidrag...

...till bonustävlingen på Brunkullans hösttävling där man skulle lifta någon annans verk. Råkade ju lägga ut mitt första bidrag på bloggen så fick inte vara med och tävla med det, men
nu är tävlingen stängd så jag får lägga ut det här.
Detta kortet liftade jag. Så här blev mitt resultat.

Gjorde detta kortet till min kompis som nyss fått en son. Var och hälsade på dem igår då han var 11 dagar gammal. Så himla söt han var. Hon tyckte kortet var jättefint. Sen sa hon att hon med gör lite sånt, gör ett album om hennes första sons första år typ. Så vi bestämde att vi skulle ses nån dag och pyssla, för hon har lite svårt att inspireras när hon sitter själv. Ska bli så kul.

Ska göra lite receptkort nu i helgen som kommer att komma upp inom kort.

2 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Visst är det roligt att lifta andras alster. Förstår att din kompis blev glad över kortet... ett handgjort kort är fint att få :) Och jag tycker också att det är roligt att pyssla när man är fler :)

Emelie sa...

Vilka snygga kort, gillade det mellersta mest