onsdag 20 augusti 2008

Längesen

Nu har det gått väldigt lång tid sedan jag uppdaterade min blogg. Den främsta anledningen till det är att jag först inte har orkat installera programmet som behövs för att lägga över bilderna från kameran på datorn, sen nu när jag har tänkt göra det så hittar jag inte skivan som behövs. Tycker det är lite trist att skriva vad jag gjort för pyssel utan att visa bilder. Så därför har det varit lite dåligt med uppdateringar.

Nu kände jag i alla fall för att skriva för jag ville bara tala om vilka fina stämplar jag fick från Skaparlusten. Två st swirls var det. En med prickar på och en med hjärtan, finfina. Det kommer bilder när jag lyckats hitta skivan. Hittade tyvärr ingen bild på dem på nätet heller. Ska testa dem nån dag snart.

Måste verkligen hitta den där skivan för jag har en hel del att visa upp. Bla en papier machégris, min nya framsida till min nya kalender, min "bok" där jag skulle vara duktig och skriva upp hur det går i utmaningen på Svensk Scrapbooking.

Håller i en swap också och har fått flera fina receptkort och presenter av de som skickat. Så fina saker så. Måste bara göra mina egna kort nån dag snart, helst igår typ. :)

Att pyssla är bara helt underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill tipsa om en tävling hos mig du inte får missa! =)

Ha det gott, kram