måndag 4 augusti 2008

Skaparlusten

Gjorde ett bidrag till förra veckans utmaning i Skaparlustens blogg. Kortet finns här. Gick in och kollade i bloggen idag för att se om fler bidrag hade kommit in, ett till hade kommit in. Det som var det roligaste med att läsa bloggen var att högst upp stod att hon som har sidan ville ha våra adresser. Kan det vara en liten vinst på gång? Kanske låter lite kaxig men jag tycker sånt här är så roligt och spännande. Det spelar ingen roll om jag "vinner" som de två senaste gångerna, då alla som deltagit fått pris, alltid lika skoj.
Tyckte det var roligt att ha en utmaning också, ska se om jag kan hitta nåt skoj här hemma som jag kan lotta ut i en tävling.

Kanske ska ge mig på deras utmaning denna veckan med. Mest för att de har roliga utmaningar. Vinner jag inte gör det inget, är roligt bara att få vara med. Tvinga mig själv att skapa lite, utveckla mig och testa nya saker.

Det är roligt att så många har tyckt om min idé med en karta över scrapbutiker. Har lite sånt r mig ibland, att jag gör oftast meningslösa listor och tabeller och annat. Men denna gången var det ju en vettig sak, hihi.

1 kommentar:

Kamilla sa...

Vad kul om du vinner :) jag håller tummar & tår!!
Vad bra med scrapkartan du gjort,superduper :D