torsdag 4 september 2008

Beställningskort

Jag fick en beställning av en kompis på ett kort hon skulle ge till en på hennes jobb som skulle sluta. Himla skoj att hon tycker att man gör så fina saker. Men det blev block i huvet först, lite nervöst att göra en beställning, tänk om hon inte blir nöjd och så. Men sen bara gjorde jag nåt som blev fint i lite av de färgerna som min kompis beställde i. Hon blev jättenöjd med det. Får hoppas hon som får det också blir det.

Det är lite skumma färger men bubblorna är egentligenlimegröna och längs kanten på banderollen har jag målat med Blossom och innanför det med en Ice grey (nr 1 tror jag) Promarkerpenna. Men runt själva bokstäverna i Lycka till har jag lämnat lite vitt. Har lagt lite stickles på alla punkterna i swirlen bakom banderollen. Finns även stickles på alla bradsen. Me like stickles.

Nu har receptkorten i den ena swappen jag är med i kommit fram så jag kan visa det här.
De är ganska enkla, inte så mycket på dem, men de blev fina ändå tyckte jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint kort & alla receptkorten oxå! =)
Hon kan inte bli annat än glad för det! =)

Ha det gott, kram

Jeanette sa...

Vilket fint kort. Gillar punchinellan. Härligt receptkort också.

Kram Jeanette