måndag 8 september 2008

Äntligen!

Nu har jag lyckats fixa programmet så nu finns det massor med bilder på min dator igen. Har många nya saker att visa.

Detta söta somriga kort gav jag till min kompis mamma när vi var där på middag.


Här är bunten med provbitar av plast/folie som jag fick av min snälla kompis.


Alla mina fynd från mässan i Göteborg i lördags.



Gjorde denna adressbok, en altrad visitkortshållare, där jag satt in enkla visitkort med adresser till en massa pysslare. Ambitionen är att göra fina visitkort.


Den har boken gjorde jag för ett tag sin till min omstart av hälsosam livsstil. Blev sådär mycket antecknat men gillar ändå boken som är gjord lite som ett album om man tänker på hur de brukar sitta ihop.






Ett julkort jag gjorde som test för att se hur det skulle bli, helt oki om jag får säg det själv.

Här är en bild på min framsida på min kalender som jag gjorde för ett tag sen.
Detta kortet jag gjorde jag till Ankis utmaning till bloggpartyt i augusti. Bilden är från en sida med utskrivbara målarboksbilder.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Oj vad mycket fint du gjort. Härligt sommarkort! Och handlat har du gjort ser jag. Visst är det superkul med massa nya scrapsaker.

Kram Jeanette

Lisbet sa...

Du har verkligen varit produktiv. Bra att du handlat mera saker för det lär du behöva i din scraptakt. Du behöver mycket. Massor med snygga grejer.

Anonym sa...

fin fina saker du har gjort"!!!!

Angelina Jolie sa...

It`s great...but,they is little for cute.I´m sorry:(
Love
Angelina Jolie