måndag 1 september 2008

Receptkort

Nu har jag gjort klart receptkorten till den andra receptswappen jag är med i, men ska inte skicka dessa förrän onsdag så vill vänta med att visa dem här.
Har pysslat nåt eller mycket nästan varje kväll nu några dagar. Är så skönt att komma hem lite tidigare om kvällarna så man hinner med nåt mer än bara att äta kvällsmat och sen lägga sig.
Får väl se om jag kommer på nåt mer att göra dagarna fram över. Det är så roligt. Men jag måste köpa ny självhäftande tejp på Biltema, den gamla tog slut idag, hehe. Tur att den är så billig, använder den till allt typ.

Längtar så till mässan på lördag så jag äntligen får köpa en massa pysselsaker. Har haft köpstopp i flera veckor, säkert 1,5 månad. Det enda jag köpt under tiden var en skärmatta på Netto för 19 kr och så beställde jag ett par stämplar precis efter semestern från en tjej på ett forum. Det är sen semestern köpstoppet har varit. Känner mig duktig. Tycker min kille också, så han sa att jag fick köpa för mycket jag ville, inte bra sagt, hehe. Men jag ska begränsa mig, typ 1000 kr blir det nog.