söndag 7 september 2008

Mässan

Igår var jag på Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg. Det var kul med alla saker men trots att där inte var så himla mycket folk blev jag lite stressad och så, skulle på möte kl 15 också så det gjorde väl sitt. Men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på vad jag skulle ha. Insåg när jag kom hem att jag hade glömt att köpa saker till min hemlige vän denna månaden, så jag får beställa till henne trots allt. Tror inte hon kommer bli ledsen, men hade ju varit kul att köpa sakerna på mässan. Ja ja.

Tyckte ändå att jag kom hem med rätt mycket fina saker. Nu ska man bara våga använda det, hehe. Men det är roligt med lite nya saker att använda sig av. Köpte lite julsaker till julkorten som ska göras framöver.

Jag tror att jag kommit på hur jag ska få tag i programmet till datorn som behövs för att föra över bilder från kameran. Så snart kan jag visa bilder på det jag köpte på mässan och även på en del annat.

Tack alla för de fina kommentarerna jag får från er, det uppskattar jag verkligen!

Inga kommentarer: