torsdag 31 juli 2008

Karta med scrapbutiker

Jag har lagt in många av de butiker jag vet som säljer scrapsaker på en karta i Google Maps.
Den heter Scrapkarta.

För att komma dit går man antingen in Google Maps och söker på Scrapkarta (där kan man även söka på stad tex. Halmstad+Scrapkarta så får man upp alla i närheten av staden) eller klickar på länken här.
Tyvärr kan man inte få fram alla butiker på samma gång, utan den vill bara visa några i taget när man går in på länken eller söker på scrapkarta.

Butiker med en stjärna efter betyder att markören inte är på exakt rätt ställe, utan bara på rätt gata tex. Ser ni några fel eller har fler butiker som ni tycker passar in, skriv en kommentar eller maila mig så lägger jag in dem.

Jag vet om att kartan är långt i från komplett, därför vill jag ha er hjälp. Hoppas ni får nytta av den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men himmel så smart med en scrapkarta! Den ska jag komma ihåg när vi åker bort nästa gång! Vilket jobb du lagt ner! :-)

mias pysselverkstad sa...

ja, jag håller med, vilken himmla smart ide´ =)