torsdag 24 juli 2008

Bröllopskort, LO, visitkortsförvaring och stämplar

Har fått klart bröllopskortet jag började på igår. Det gick inte riktigt som jag ville med öljetterna men läste ett tips på svenskscrapbooking att använda en skruvmejsel, det gick kanon.

Så här blev det.


Här är lite detaljbilder på kortet.


Det blev även en LO ikväll. Andra stora LOn jag gjort nånsin. Har gjort en liten, tror det var 15x15 cm den var på. Blev rätt nöjd med den, tycker sådär om cirklarna, de syns för tydligt. Kan ju bara vara jag som tycker så bara för att jag stirrat på den rätt länge under tiden jag gjorde den.


Lite detaljbilder på LOn kommer här.

Har även köpt en visitkortsförvaring med plats för 60 kort. Tänkte göra visitkort av alla adresser till pysselvänner jag får. Intresset för adresswap i visitkortsstorlek verkar inte vara så stort så får göra dem själv. Ska försöka altra själva pärmen med om jag kommer på nåt bra.


Dessa små söta stämplarna köpte jag i måndags. Den består av 14 små stämplar, alla siffrorna och cirkeln, texterna och swirlen i cirkeln är alla separata stämplar. Själva paketet är kanske 7x7 cm. Gillar väl sådär See-D's stämplar eftersom de klibbar fast på arylblocket så mycket och är så stumma när gummit är klistrigt och inte har nåt skum på sig, men det finns mycket fina såna stämplar så kan inte låta bli.

2 kommentarer:

Cath. sa...

Vilket fint kort! Jättesnyggt!
Lon blv också bra och jag tror att det bara är du själv som stirrat för mycket på cirklarna... tycker de är bra!
Kram, Cath.

Ulla sa...

Jättefint bröllopskort. Såååå mycket du hinner med, skicka lite energi till mej, tack....