torsdag 3 juli 2008

Jag har blivit utmanad av Tettiz

Detta ska bli roligt. Fick en utmaning av Tettiz som jag ska försöka fixa till.

Dessa är reglerna.
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Klippa gräset vid scoutstugan
- Hämta fåtöljer hos mamma
- Diska
- Slappa
- Kolla tv
Dagen är ju snart slut så det står inte så mycket på min lista.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag gick på gymnasiet och tyckte väl inte att skolan var det roligaste just då men jag kämpade på. Tyckte det hände så mycket i mitt liv av någon anledning, på nåt sätt går tiden snabbare när man slutat skolan.

Ställen du bott på?
Började livet i Asmundtorp utanför Landskrona. Sen hamnade jag i Helsingborg på två ställen. När jag var 5 flytta vi till Halmstad där jag har bott sen dess, med en utflykt till Markaryd på två år under tiden jag pluggade till fritidsledare. Just nu bor jag i en tvåa med min underbara sambo, det är den 7 lägenheten i Halmstad jag bor i. :)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Betala av alla skulder, bla studieskulden
- Byta bostad, vet inte om den blir en fin lyxig lägenhet eller hus
- Köpa en stuga på nåt mysigt ställe
- INTE tänka på om pengarna räcker månaden ut

Jag utmanar (med risk för att de redan är utmanade):
DrAnnika, Elan, Scraphönan, Carolina, Anna K och Mia Puh

1 kommentar:

Scraphönan sa...

Tackar för utmaningen:-) Sku svara en dag när inte solen skiner;-)
Kram