onsdag 16 juli 2008

Vinst och bidrag till utmaningar i bloggpartyt

Här kommer en liten bild på den fina lilla vinsten jag fick av Mags, tack så mycket igen. Alltid roligt med vinster.


Mitt bidrag till Elisabeth's utmaning

Mitt bidrag till Millan's utmaning

Mitt bidrag till Lilo's utmaning
Dessa korten var roliga att göra, även om det inte alls blev som jag brukar göra. Men jag blev lite inspirerad av lite färggladare papper och sånt när jag var och pyssla med Linda (Knorrigt) igår. Gjorde alla tre korten där. Det var trevligt att lära känna henne lite bättre, och att få pyssla och få inspiration av någon.
Har förresten fått ordning på bilderna så att de kommer på rätt håll.

2 kommentarer:

Linda - colorfullife.se sa...

Jätteroligt att träffa dig med! Det blir så mycket roligare en heldag med pyssel när man har sällskap. :) Visst är ringarna runt stjärnorna fina, haha.

Kramar Linda

Lilo sa...

Vilka läckra kort! Annorlunda! =) Kul att du hoppade på min utmaning! Nu hoppas jag få lite tid själv att göra några fler bloggpartybidrag också.