torsdag 31 juli 2008

Eget papper

Anki hade en utmaning i sin blogg, till bloggpartyt denna månaden. Den gick ut på att man skulle göra egna mönstrade papper och sedan göra något av det. Har länge tänkt på att jag skulle göra denna utmaningen men jag visste inte hur jag skulle göra papperna så därför har jag dragit ut på det. Men nu ikväll så slog jag till. Nu ångrar jag att jag inte började tidigare för oj, oj, oj vad kul det var att göra egendesignade papper. Gjorde först ett doodlingspapper, sen började jag med ett men det blev inte så bra så jag gjorde ett annat. Det blev jag helnöjd med. Hade mer än gärna köpt ett sånt om det fanns ett. Tyckte doodlingspappret blev för fint för att dölja eller dela på så jag gjorde ett till. Sen satte jag ihop det hela till ett kort.
Här kommer bilder på alla tre papperna plus det färdiga kortet.

Jag kanske skulle satsa på att designa egna papper...


Detta pappret ovanför blev jag typ kär i.

Det skrynklade pappret ser vitare ut på bilden det är i verkligheten.

6 kommentarer:

Mirameja sa...

jättesnygga!

Jessica

Ylwa sa...

Det blev urläckert!!
//Y

Anonym sa...

Så snygga papper du gjort! Och kortet du gjort av papperen var också jättefint! Jag blev också lite kär i papperet i mitten. :-)

Kamilla sa...

WohoOO vad snygga papper du gjort,visst är det kul att göra egna??
lovley =)

Pyssellina sa...

Tack för de fina kommentarerna! Det värmer fint.

Jeanette sa...

Som blev ju kanonfina. Vad duktig du är. Jättefint kort också.