onsdag 9 juli 2008

Mer shopping

Idag var jag, min sambo och hans föräldrar i Helsingör och Väla i Helsingborg och shoppade. Jag hittade en skärmaskin för 30 danska kronor! Visst den skär bara papper med en längd på max 20 cm eller nåt men ändå, kanon. Det är en sån giljotinmodell, men för det priset kunde jag inte låta bli. Hittade lite rubonbokstäver också.

På Väla i Pandurobutiken köpte jag lite fler burkar med embossingpulver. Köpte en i lördags när jag var där med mamma, men eftersom jag aldrig använt sånt så vågade jag bara köpa en burk för att testa med. Nu är jag nästan kär och köpte tre burkar till. De kostade bara 19 kr st.

Här syns mina fina fynd.


Av någon anledning vill min dator vända på vissa bilder när jag lägger in de i bloggen, men det gjorde ju inte så mycket i detta fallet. Nån som vet varför den gör så?

Inga kommentarer: