tisdag 8 juli 2008

Pappersförvaring

Tog kort på hur jag förvarar mina papper. Skulle visa bilden i ett inlägg på svenskscrapbooking.se och då måste man ha den på en hemsida först så passar på att visa här hur det ser ut.

Detta är i stort sett alla papper jag har, förutom lite småbitar som ligger på ett annat ställe. Funkar bra att ha det i denna tycker jag. Billigt med.
Hängmapparna heter SUMMERA och kostar 99 kr för 12 st och lådan heter SKUBB och kostar 39 kr (finns i rött och vitt också, finns även i en mindre storlek) och kan delas i botten så att den blir platt om man inte vill använda den på ett tag. Det stängs med en dragkedja som går diagonalt i botten. Båda är från IKEA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tack för besöket hos mig=0) Kul att du gillade min utmaning!
Jag gillade också din utmaning, skissen:0) Jag får försöka hinna med den, har några andra på gång också;0) Smart och billig förvaringslösning du har hittat på, ska skriva upp den inför nästa IKEA-besöket.

Ha det bra!

Anne