lördag 19 juli 2008

Skylt och stämplar

Igår överraskade min kille mig med att köpa dessa två små söta stämplar till mig. Han var inne i en bokhandel för att köpa en present. De är så söta. De är ca 2,5 cm stora.


Här nedan har jag provstämplat de stämplarna jag köpte på resan och de söta fossingarna. Som ni ser så blev inte stämplingen med blomstergirlangerna så bra så jag funderar på att ta bort den från klossen och montera den på EZ-foam istället. Vad tror ni om det?


Här är skylten som jag beställde från SkyltMax, riktigt snygg om jag får säga det själv. Den är 17x5 cm om jag inte minns fel.

1 kommentar:

Unknown sa...

Har funderat på samma sak, att dra bort stämplen från klossen (fast jag har inte vart säker på om det skulle bli bra så jag har inte köpt någon stor stämpel än, panduro har ju reat ut tilda stämplar ett antal ggr & jag har vart så sugen men låtit bli eftersom jag vet att flera av de större stämplar dåligt...)Om du försöker får du gärna berätta/ visa hur det blev...