söndag 20 juli 2008

Nattpyssel

Var så trött igåreftermiddag så jag sov ett par timmar. Vilket gjorde att jag inte kunde somna så tidigt. Så vid halv två-tiden så började på att pyssla lite granna. Det resulterade i ett snabbt adresskort i visitkortsstorlek. Det hade varit perfekt att ha en sån swap så kan man ha alla adresskorten i nån slags förvaring för visitkort, så slipper man krångla med nåt eget.

Sen blev det även detta "block" för att skriva in golfscoren. Har plastat in allt för att det ska klara vatten. Själva omslaget är gjort för sig och sen gjorde jag det vita bladet för sig och fäste det sedan på insidan. Innan jag platsade in insidan skrev jag allt som är svart. Så nu när man går runt och spelar är det bara att fylla i scoren med en vattenfast overheadpenna. Smidigt värre.


Har sedan tidigare gjort detta receptkort med måtten 10x15 cm. Gjorde det rätt snabbt, blev lite kladdigt skrivet och inte så mycket saker på. Var mest ett prov för att se hur det kunde bli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häftigt block! Tack för din gulliga kommentar hos mig! =)

Kram

Anonym sa...

Vad mycket du fick gjort gillar kladkake receptet .. :) Tack för kommentaren i min blogg blir alltid lika glad när någon kommenterat :)